teisipäev, detsember 10

ühismajand

Üks on Avangardist pärit ja kõigile ei peagi seletama, et selline koht on olemas olnud.
Sirje-Peeter Depp: "Ära küsi, miks ma tean, et Avangard on Äksi tänapäeval."
Elfriide: "Haa! Ei saa jätta juhust kasutamata! Sirje-Peeter! Miks Sa tead, et Avangard on Äksi?"
Sirje-Peeter Depp, kes raudselt tahtiski põhjustest rääkida, alustab heietust: "Vanem kolhoosispetsialist nagu ma olen! Kas sealt mitte üks kartulisort pärit ei ole sama nimega?"
Elfriide likes where it's going:" Ei tea küll. Aga ma ei vaidle väga vastu ka."
Sirje-Peeter Depp: "Mina tean! Ma olen siukseid mugulaid kõplaga taga ajanud ja mitte vähe tunde! Aga Avangardi tean ma sellepärast, et  mulle meeldis vanasti  maal künnivõistlusi läbi viia liivakastis ja seal olid erinevate  kolhooside traktoristid koos tavaliselt."
Susi-Pärje:"Misasja?!? Kurat, sa ei muutu ka normaalsemaks üldse aja edenedes..."

Kommentaare ei ole: