laupäev, juuli 7

ehe eesti elu

Boss jälgib kontorielu kodust, sest töömehed teevad korteriühistule suuremaid töid.
__________________

From: Boss
Sent: Kolmapäev, kell kaks
To: Kontor
Subject: Asjad, mida ma edaspidi ei taha kuulda


Asjad, mida ma edaspidi ei taha kuulda teisest toast, kui küttesüsteemi vahetatakse:


täpselt sent jääb puudu
siukest asja pole näinud
kesse kurat mõõtis
räme auk jääb
enam-vähem
mis sellest mõõtmisest kasu on
ilge põlvede hunnik siin ju
selle auguga me ei tee midagi
Paul, tule siia, tü*a!
put*i, kõik tuleb ümber teha
__________________
From: Boss
Sent: Kolmapäev, kell kolm
To: Kontor
Subject: RE: Asjad, mida ma edaspidi ei taha kuulda

Vahepeal on veel selgunud, et Kalmer on eriline mu*n ja Paul ei saa rääkida kui ta on kõhuli maas ja vaatab auku.
__________________
From: Boss
Sent: Neljapäev, kell üheksa
To: Kontor
Subject: RE: Asjad, mida ma edaspidi ei taha kuulda

See projekt sai nüüd läbi.
Lõpuks õppisin ma veel uue sõna  - liugmuhv (paneme siia kahekümnekahese liugmuhvi ja tõmbame surve peale).

Kommentaare ei ole: