neljapäev, aprill 1

..ja leiame lootsiku roost...

Üks Teine Neeger, kellega pole ammu asja olnud, initsieerib vestlust Armiinega. Saanud vajaliku informatsiooni kätte, leidis, et teeb selle eest vastutasuks nalja.
ÜTN says: ma võin sulle ühe hea nalja ka rääkida, mida mulleüks vana mees ujula saunas rääkis.
Armiine says: kõlab kahtlaselt
ÜTN says: isegi kui sa ei taha ... ma räägin nii kui nii
ÜTN says: ma läksin sinna sauna ja siis seal istus see vana mees, siis järsku hakkas muga rääkima ja küsis et tahad teada kuidas sa aru saad kui sa vana oled, siis ma ütlesin et ei tea ja siis mees näitab uksest välja, näed, kui su klassiõed meeste saunas põrandat kuivatavad siis ongi
Armiine says: irw
ÜTN says: ma peaaegu pisar silmas naersin
ÜTN says: sest see mees oli kõike seda öeldes jumala tõsine ja ma vist ütlesin talle ainult et ära sa siis praegu välja mine

Kommentaare ei ole: