Susi-Pärje on koosolekul, ametiruum on vaikne, heliseb telefon.
Armiine:"Tere, Armiine kuuleb."
Klient:"Tere, kas ma Susi-Pärjega saaks rääkida?" (selgub, et tegemist on püsikliendi või noh rohkem patsiendi moodi kliendiga)
Armiine:"Ta on koosolekul, aga talle võib meili saata."
Klient:"Selge, nii ma teengi."
Kohe peale kõne lõppu teavitab Armiine populaarset kolleegi toimunust kiirsõnumi abil.
Mõni hetk vaikust ja heliseb uuesti telefon
Armiine:"Tere, Armiine kuuleb."
Klient:"Tere, kas ma Susi-Pärjega saaks rääkida?" (selgub, et sama klient)
Armiine:"Ta on koosolekul ikka veel."
Klient:"Hm, ise ütles et võib helistada"
Armiine:"no siin teda ei ole..." ja jätab lause lõpu õhku soovides jätkata kohe kirjutamissoovitusega, kuid...
agar Klient seepeale:"Siis ma ikka kirjutan talle jah.."
Ilmneb, et vahepeal toimus järgmine vestlus
Susi-Pärje says: otsisid taga mind?
Klient says: kas kirjutan või saad rääkida?
Susi-Pärje says: räägi..
Susi-Pärje says: multitasking..
Klient says: ma helistan
Susi-Pärje says:koosolekul olen
Homme võite ka jälle tulla!
3 kuud tagasi
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar