kolmapäev, jaanuar 25

tehnobotaanik

Maurits marssis tähtsalt türukute tuppa sisse:"Ma võtan selle arvuti teilt siit ära!"
Mõistmatud näod nõuavad selgitust. Maurits pole kade poiss:"Mu arvuti viskas pildi tasku."
Susi-Pärje:"Aa.. Nii hea päev. Nunuh."
Maurits jäi toimetama, vanduma ning lahkus kast kaenlas. Toasolijad muigasid kurja Mauritsa pihta.
Läheb minut mööda ja jälle on noormees uksel:"Ma võtan.. selle... ka." Ja nillis mingit kaablit.
Jõuab siis juba jälle toimetama hakata, kui äkki noorel botaanikul veri vemmeldama hakkas:"Ma võtan sellel oksal ladva maha! Jah?"
Susi-Pärje, korra juba sama taime Mauritsa eest kaitsnud:"Praegu ve?? Päev on ju alles pool tundi pikem."
Maurits:"Jah! Siin on pung ju!"
Susi-Pärje ohates:"No, hea küll!"
Maurits:"Pärast on ilus."
Lõikaski lille lühemaks, virutas kaabli ja kõndis toast välja. Susi-Pärje kommenteerib uuemale toakaaslasele:"Mul on kodus Mauritsa peenar ka."

Kommentaare ei ole: