kolmapäev, november 30

Level up!

Õrne ja Susi-Pärje on hommikust peale Arendajal seljas elanud ja erinevaid küsimusi küsind.Õhtul kisub juba seisuks... kui Arendaja ütleb, et kogu päeva jooksul tehtud töö võiks nüüd kindluse mõttes korra uuesti teha, et nüüd on parem. Kindlasti.
Susi-Pärje:"Õrne käskis sulle edasi öelda, et ta sisestas oma väikeste näpukestega... ükshaaval... 250 rida enne.... ja et nüüd ta peab seda kõike uuesti tegema."
Arendaja:"Ütle Õrnele, et ma ei usu."
Susi-Pärje, kes ise ka peab kõike otsast peale tegema, on mõne aja vait. Ja saabubki oodatud õnn ning rahulolu:"Ok. Sa jääd ellu. Saingi tehtud."
Arendaja:"Sain järgmisesse tasemesse ja jään ootama uut matsu. Round 2."
Susi-Pärje:"Päris ootadki?"
Arendaja:"Ma sain nii aru jah, et see on mingi mäng, kus te Õrnega mind pommitate ja ma pean siis kuidagi eest ära saama ja lööke tõrjuma ja veel parem kui ennetan. Ja praegu sai round1 läbi ja ma jäin ellu ja varsti hakkab round2 ja ootame põnevusega, kas jään seal ka ellu või mitte."
Susi-Pärje, kes on juba töövabasse aega sisse sõitnud:"Täna uut roundi ei tule, sest Õrne läks ka tegelt ära juba ja ma ka kohe. Saad koguda ennast! Aga järgmine round on põhimõtteliselt hommikul... Siis, kas on su kiri postkastis või ei ole. Kui on, siis võtad järgi."

Tuli Hommik. Kiri! Päike.
Susi-Pärje Arendajale:"Näed... Sa ei muutunudki läbipaistvaks!"

Kommentaare ei ole: