neljapäev, august 12

Kuidas koosolekust kasu lõigata? Lesson 9

Teise kontori Maurits räägib: "Aga enivei, meil on selline tore videokonverentsiseade nüüd, kust teist poolt vaatad telekast ja sinna saad näidata ka presentatsiooni läbi tavalise monitorijuhtme ja lisaks on seal veel AUDIO JUHE! Ja no ma meie tiimijuhtide koosolekul lükkasin vaikselt selle audiojuhtme oma läpparisse. Ja panin selle Orelipoisi loo käima, kus Pehk ütleb:"vahel on mul tunne, nagu ma oleksin mingi ilge mu*n...". Esimese lause poole järel panin pausi ja vaatasin, mis nägu keegi teeb...
Kõigil oli karp lahti, et kes seda nüüd ütles. Ja siis lasin ilusti lõpuni ka: "... aga samas see tunne jälle kaob."
Ikka väga kokku jooksis kõigil kuul, et keegi häkkis sisse meie videokonverentsi süsteemi vms ja lollitab, sest mõlemale poolele tundus, et hääl tuli teiselt poolt.. st telekast. Ja ma ei reetnud ka saladust, üritasin ka ehmunud näoga olla."

Kommentaare ei ole: