reede, aprill 17

hommikune terav

Mõni on hommiku-inimene, mõni on natuke vähem eksole. Võinoh juhtub, et päeva käima tõmbamiseks oleks midagi teravat vaja. Kontori tingimustes võrdub terav joogiga, kus on kohvi sees. näiteks.

Õrne (hommiku-inimene!!):"Kas sul powerpoint on?"
Susi-Pärje peale ilmselget pingutust:"õõõõõ... Sa vahi! On isegi"
Õrne:"Mul-ei-ole-mul-on-aint-vjuuer-ja-ma-ei-saa-powerpoint-asju-korralikult-händautidena-välja-printida"
Õrne jätkab:"Oleks-vaja-ma-saadan-sulle-paar-faili-ma-tahan-et-sa-mulle-kuus-asja-per-shiit-välja-prindid-kahepoolne-palun"
Susi-Pärje, kes oli Õrne eelnevat juttu kuulnud umbes nii:"powerpoint print print print fail powerpoint kaks poolt printprint. änd vat ju?" ütles selle peale:"No sa võid mulle saata..."

Susi-Pärje peale pausi:"Õõõõ... sul on nii kuradi pikad laused. Ma saan kahest esimest sõnast aru aint praegu"

Kommentaare ei ole: